נושא: חוות דעת על KONA DAWG והתאמה לרוכב מתחיל? תאריך: 2/4/2011 12:33:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ
אני כרגע רוכב על אופני זנב קשיח ENTRY LEVEL והתחלתי לרכב סינגלים בעיקר. (אני מניח שזה XC+ זיקה לAM אבל בלי קפיצות מטורפות)
בכל מקרה אני מבין שבשביל רכיבות אגרסיביות יותר אצטרך אופניים עמידות יותר אז חיפשתי קצת והדגם שהוצע לי הוא KONA DAWG 2010 עם בולם קדמי 140 ואחורי 5.5, הייתי שמח לקבל חוות דעת אובייקטיבית על הדגם מבחינת שילדה,איבזור,התאמה לרוכב מתחיל (לא מחפש אופניים כבדות מאוד שייקשו בעליות) ובאופן כללי יותר - האם יש משהו רלוונטי שעליי לשקול עד מחיר של -עד- 7000 ש"ח לזוג משומש במצב טוב? תודה! :cool:
|