נושא: חוות דעת לרוכב המתחיל תאריך: 2/4/2011 3:49:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום !!!
לפי הגדרתך (רוכב מתחיל בסינגלים ללא קפיצות משוגעות) הייתי ממליץ לך להתחיל עם אופני 120 מ"מ (5 אינץ) מה שיאפשר לך לרכב בהנאה גם בסינגלים וגם ב-XC ולא לשלם מחיר בעליות.
אם אתה רואה את עצמך בקרוב כרוכב שירכב רכיבות אגרסיביות יותר בקטעים טכניים קשים וקפיצות של יותר ממטר אזי באמת תלך על אופנים של אזור ה-140 מ"מ ומעלה.
בתקציב שלך יש המון אפשרויות להמון אופנים. וכל אחד ימליץ לך על משהו אחר.
המלצתי היא תקדיש איזה כמה שעות להסתובב בת"א ברחוב החשמונאים יש שם המון חנויות אופנים תתעניין ותבדוק מה מתאים ונוח לך ותחזור עם איזה כמה זוגות נבחרים ואז יהיה קל להמליץ לך.
לגבי ה KONA DAWG אני אישית לא רכבתי עליהם לכן לא אביע דעה.
מקווה שעזרתי לך
עמיר פלד
|