טקסט הודעת פורום
| 2/5/2011 9:36:00 AM |
|
נושא: רעש מכיוון הקראנק/ציר מרכזי תאריך: 2/5/2011 9:36:00 AM
מחבר/ת: גיא ד
שלום
הרעש הוא כמו נקישה, וקורה כאשר אני נותן דחיפה חזקה בפדל שמאל ורק כשהשרשרת על הגלגל"ש הגדול מקדימה.
מה יכולה להיות הבעייה ?
|
חזרה לפורום |
|
|