נושא: עזרהה דחוף:) תאריך: 2/5/2011 11:48:00 AM
מחבר/ת: עומרי שמחון
יש לי שאלה... לדעתכם כדאי לי להשאר עם האופניים הנוכחיות שלי: http://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/mountain/product/black-diamond-triple-06-9838 או להחליף לאופניים האלה: http://www.giant.co.il/image/users/50799/detail/big/1825609.jpg או שבכלל אתם ממליצים על משהו אחר... סגנון FR/DH
|