טקסט הודעת פורום
| 2/6/2011 4:29:00 PM |
|
נושא: לגביי צמיגים. תאריך: 2/6/2011 4:29:00 PM
מחבר/ת: דין שנער
אהלן, אני מחפש צמיגים עכשיו לאופניים. אני רוכב XC תחרותי ואני מחפש צמיגי טיובלס משופ הרים. אני עדיין לא סגור על הנושא של הטיובלס אבל עדיין :) כמובן שתיהיה להן גם אחיזה טובה..
תודה רבה לעוזרים !
|
חזרה לפורום |
|
|