נושא: DO IT ALL BIKES תאריך: 2/6/2011 10:49:00 PM
מחבר/ת: Tomer david
מדהימות אפשר לעשות עימם הכל ולפני בירורים בארץ ובחו"ל מאוד אמינות ואפשר לעשות עימם הכל
תבדוק אם הבולם האחורי עם פרופדל וכולי .... כי זה עדיף מדגמים של חברות אחרות שהם גם 100ממ ובלי ....
לסיכום אופניים מדהימות , חזקות ואיכותיות , טובות מאוד לכל הרמות כיוון שהם מאוד עמידות וסולחות מאוד על טעיות ואפשר להתקדם עימם ....
קרא מיבחנים עליהם באתר של קונה בחו"ל
|