טקסט הודעת פורום
2/9/2011 9:42:00 PM
geva halperin
מה דעתכם על Scott Speedster S50
נושא:
מה דעתכם על Scott Speedster S50
תאריך:
2/9/2011 9:42:00 PM
מחבר/ת:
geva halperin
משנת 2006/7 כאופני כניסה?
מה לדעתכם המחיר האידיאלי לדגם/שנה הזה?
מה/איך לבדוק כשאני ניגש לראות את האופניים?
חזרה לפורום