הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/9/2011 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  geva halperin עם תוכן  מה דעתכם על Scott Speedster S50
נושא: מה דעתכם על Scott Speedster S50  תאריך: 2/9/2011 9:42:00 PM
מחבר/ת: geva halperin

משנת 2006/7 כאופני כניסה?
מה לדעתכם המחיר האידיאלי לדגם/שנה הזה?
מה/איך לבדוק כשאני ניגש לראות את האופניים?


חזרה לפורום