טקסט הודעת פורום
| 2/10/2011 5:43:00 PM |
|
נושא: כשימאס לך ממנו, אשמח לקבל אותו תאריך: 2/10/2011 5:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא בשביל להשתמש - בשביל לבחון מקרוב. על הנייר היתרונות נראים נהדר, אבל על ההתאמה למעביר ההילוכים למשל, אף אחד לא מדבר...
|
חזרה לפורום |
|
|