טקסט הודעת פורום
| 2/11/2011 7:36:00 AM |
|
נושא: החסרון האחרון דוקא אמור להיות יתרון, לפי הדיונים תאריך: 2/11/2011 7:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
רק האמצעי שלך אליפטי? כמה שיניים יש לו? נדמה לי שיש לי גלג"ש אמצעי במצב טוב שוכב במחסן. אם אתה רוצה, אשמח להתחלף.
|
חזרה לפורום |
|
|