הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/11/2011 6:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  באשגרד
נושא: באשגרד תאריך: 2/11/2011 6:07:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

לפי הפלטה שהבאשגרד יושב לידה כלומר במקרה שלך 32T ולא 44T

יש לך את PILO ו- E-13 אחלה מוצרים במחיר סבבה. (מה אתה מגדיר כמחיר סבבה?)


חזרה לפורום