טקסט הודעת פורום
2/11/2011 6:07:00 PM
זיו פרץ
באשגרד
נושא:
באשגרד
תאריך:
2/11/2011 6:07:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
לפי הפלטה שהבאשגרד יושב לידה כלומר במקרה שלך 32T ולא 44T
יש לך את PILO ו- E-13 אחלה מוצרים במחיר סבבה. (מה אתה מגדיר כמחיר סבבה?)
חזרה לפורום