נושא: תלוי בעיקר בך תאריך: 2/12/2011 12:05:00 AM
מחבר/ת: זיו פרץ
אני עם 32 מקדימה ובאש של FSA
אם אני זוכר נכון ראיתי את ה E13 ב-250 ש"ח ואני לא זוכר כמה היה ה PILO אבל תחפש קצת ברשת אתה תמצא מלא.
שינוי שגלג"ש ל-36T ישנה לך את היחסי העברה, לא יודע עד כמה זה חשוב לך. קבל קישור: http://www.bikedeal.co.il/bashguards/18-blackspire-c4-ringgod.html
יש עוד הרבה זה סתם אתר שקפץ לי לראש ראשון.
|