טקסט הודעת פורום
| 2/12/2011 12:39:00 AM |
|
נושא: איתן מה אתה צריך XTR? תאריך: 2/12/2011 12:39:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל
אתה מפרק אותו אחרי רכיבה אחת :p
אגב, הפלטה הזאת אולי נשמעת רעיון נחמד אבל זה חרטה של דבר... חוץ מצרות היא לא נותנת שום דבר...
אגב, ככה זה נראה.. קוראים לזה Q-rings
|
חזרה לפורום |
|
|