נושא: ברור שאני לא צריך XTR תאריך: 2/12/2011 8:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
עניין הפלטה האובאלית מוכר לי כבר כמה שנים, והיתרונות ברורים לי. אני לא הולך לקנות כזאת רק כדי לנסות, אבל אם מישהו ממילא רוצה לזרוק, מעניין אותי - ברמה האקדמית בלבד - לבדוק את העניין אישית. אם זה לא יהיה איזה שוס מטורף, סביר להניח שלא ארכב כך לאורך זמן...
אתה מכיר מישהו ששוכבת אצלו פלטה כזאת והוא מעוניין לתרום למדע?
|