נושא: באשגרד תאריך: 2/12/2011 8:39:00 AM
מחבר/ת: ערן סיבוני
תודה רבה,
לאור הערותיך אני בהחלט אשקול להחליף את הפלטה האמצעית ולהפסיד פחות הילוכים בתהליך הזה. לגבי pilo, באמת ראיתי שהוא מעניק 30% הנחה!!! למשרתים במילואים, שזו בהחלט יוזמה מבורכת, כך שהמחיר בהחלט יוצא סביר ביותר. אז מגיע להם שאפו רציני על היוזמה העצמאית הזו.
שאלה אחרונה (אני מקווה) - האם יש לי אפשרות לרכוש באשגרד שמתאים ל36t ולהרכיב אותו מעל פלטה של 32t ובעצם כך להנות מהיכולת לשדרג את הפלטה האמצעית בעתיד?
|