הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/12/2011 8:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לגבי השאלה האחרונה - בהחלט כן
נושא: לגבי השאלה האחרונה - בהחלט כן תאריך: 2/12/2011 8:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

המידה הרשומה על הבאשגארד מתייחסת לפלטה הגדולה ביותר שעליה הוא עדיין מגן.
לכאורה אפשר להרכיב באש במידה 44T גם מעל פלטה 32. הוא יהיה גדול מדי, והחסרון היחידי הוא שהוא יקטין את מרווח הגחון שלך.
אם ממילא אתה מתכנן להגדיל פלטה (דרך אגב, זה יתן לך בדיוק עוד הילוך אחד כלפי מעלה), אז הגיוני לחלוטין להרכיב באש גדול יותר מלכתחילה, ולחסוך את השידרוג.


חזרה לפורום