הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/13/2011 8:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  רוקנקול אקסטרים
נושא: רוקנקול אקסטרים תאריך: 2/13/2011 8:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל חלודה חיצונית לא ממש מפריעה, כל זמן שגמישות השרשרת נשמרת.

לגבי שמן רוקNרול - ראשית, לא מדובר בשמן במובן הפשוט שלו, אלא בחומר מורכב לשימון שרשראות. קרוב לודאי ש"כמה טיפות" ממנו לא יעשו את העבודה, בודאי לא לרכיבה עתירת מים ובוץ.
הוראות היצרן הן לנער היטב את הבקבוק (כדי שהמרכיבים שלו יתערבבו ויעבדו שניהם), ואז ליישם את החומר תוך סיבוב הפדלים לאחור עד להרטבה של השרשרת. ממש להרטיב אותה. אז להמשיך לסובב את השרשרת למשך 5 שניות לפחות. אם נשארת רטיבות אחרי זה - לספוג אותה לחלוטין עד לקבלת שרשרת יבשה.

אם לא ביצעת על פי ההוראות סביר להניח שהשרשרת שלך שומנה בצורה חלקית מאוד.


חזרה לפורום