נושא: בעיה של העברת הילוכים בגלגלי שיניים קדמיים תאריך: 2/13/2011 10:52:00 AM
מחבר/ת: motttie lei
שלום לכולם, יש לי בעיה של העברת הילוך בגלגלי השניים הקדמיים מגלשג"ש בינוני לקטן. המעביר הקדמי דוחף את השרשרת שמאלה לכיוון הגלג"ש הקטן אך לא מספיק. אני רוכב על אופני ספשיאליזד והמערכת xtr. האופניים נקיות ללא בוץ ולא קיבלו שום מכה. במעביר יש שני ברגונים שאולי אותם יש לכוון אך אינני בטוח. אם מישהו יודע מה לכוון אשמח לעזרה. תודה
|