טקסט הודעת פורום
| 2/13/2011 1:25:00 PM |
|
נושא: ציר מרכזי תאריך: 2/13/2011 1:25:00 PM
מחבר/ת: אמיר פרי
הי יש לי אופנים stumpjumper comp והלך לי ההברגה של ציר המרכזי אני מתלבט עם תותב לתיקון הברגת פדל שמאל וימין- unior יכול לעזור ומי יכול לתקן דבר כזה אמיר 0547702870
|
חזרה לפורום |
|
|