טקסט הודעת פורום
2/14/2011 3:39:00 PM
karam majadly
אני מחר יוצא לרכב במענית
נושא:
אני מחר יוצא לרכב במענית
תאריך:
2/14/2011 3:39:00 PM
מחבר/ת:
karam majadly
סיכוי גדול שמחר אני יוצא לרכב במענית לבד
אתה יכול להצטרף (אני גם מהאזור של מענית ומגיע עם האופניים ללא אוטו)
חזרה לפורום