הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2011 8:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael kh עם תוכן  מה בנוגעה למקסיס איגניטור 2.1?
נושא: מה בנוגעה למקסיס איגניטור 2.1? תאריך: 2/15/2011 8:12:00 PM
מחבר/ת: michael kh

קנדה נווגל צמיג מעולה, אך נישחק מהר מאוד כאחורי.
הרבה ממליצים על איגניטור כאחורי לרכיבה טכנית ושבילים עם סלעים.

תודה,מיכאל


חזרה לפורום