טקסט הודעת פורום
| 2/15/2011 8:12:00 PM |
|
נושא: מה בנוגעה למקסיס איגניטור 2.1? תאריך: 2/15/2011 8:12:00 PM
מחבר/ת: michael kh
קנדה נווגל צמיג מעולה, אך נישחק מהר מאוד כאחורי. הרבה ממליצים על איגניטור כאחורי לרכיבה טכנית ושבילים עם סלעים.
תודה,מיכאל
|
חזרה לפורום |
|
|