נושא: סייג לחכמה שתיקה-לא יודע? אל תענה. תאריך: 2/15/2011 8:15:00 PM
מחבר/ת: ליאור
כתבתי שאני לא רוצה למדוד? כתבתי כתבתי שאני רוצה שתחליט או שתמליץ לי מידה? לא זכור לי אז מה ביקשתי? שמישהו (כנראה לא אתה) ינסה להסביר לי.
ועוד ביקשתי ולא קיבלתי המלצה לסוג.
אף אחד מאלה לא כתבת. אז למה ענית? העיקר שהשם שלך באדום כדי שיראו כולם כמה אתה מיוחד.
אם למישהו יש תשובה אנא ענה. אם לא - לא. פשוט. בשביל זה יש פורום.
אגב תרבות הקניות בחו"ל היא קניה ברשת ולא בחנות. כמה אנשים באמת מודדים?
|