הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2011 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  ואחרי ההתנשאות והטפת מוסר-אשמח לתשובה עניינית
נושא: ואחרי ההתנשאות והטפת מוסר-אשמח לתשובה עניינית תאריך: 2/15/2011 9:05:00 PM
מחבר/ת: ליאור

וסליחה מר בר סלע שאני לא חכם כמוך ולא נוהג וחושב כמוך. ותתפלא, גם חשבתי לעשות תרגיל לחנות, למדוד ולהגיד שאני לא קונה. אבל מה- אני ישר מדי בשביל זה ולא נעים לי. מצד שני בשביל 100 ש"ח פחות שעולה לי ב CRC, אני כן אשאל בפורום המכובד הזה.
אני לא מבין בשביל מה אתם כאן אם לא בשביל זה.

ובאמת, אם מישהו א ח ר יכול לענות, אשמח לעזרה.

תודה


חזרה לפורום