הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/15/2011 11:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  צמיגים חוות דעת
נושא: צמיגים חוות דעת תאריך: 2/15/2011 11:11:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

רכבתי עם KENDA NEVGEL 2.1 והייתי מאוד מרוצה מהאחיזה אך כעבור כחצי שנה

(אני רוכב בעיקר בסופ"ש) שזה בזמן קצר נפלו לו קוביות והוא נשחק.

החלפתי ל MAXXIS ADVANTAGE UST 2.1 ואני מאוד מרוצה ממנו הן באחיזה והן בגילגול

מידע עליו מאתר מקסיס:
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/ADvantage-UST.aspx
Alison Dunlap designed the ADvantage as a high volume aggressive cross country tire that corners great on big side-knobs. It also climbs and brakes with authority thanks to the opposing parallelogram center tread design. Ramped center knobs keep rolling resistance minimal and the wide lug spacing sheds mud easily.


בהצלחה ומקווה שעזרתי

עמיר פלד





חזרה לפורום