הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 7:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad weizman עם תוכן  מגינים
נושא: מגינים תאריך: 2/16/2011 7:45:00 AM
מחבר/ת: elad weizman

אני רוכב עם FOX והם ממש נוחים, אתה מכוון פעם אחת את הרצועות והסגירה היא עם תפסים מיוחדים , ממש נח ואין בעיה עם הסקוציםוכו´
בכל מקרה ממליץ למדוד מאחר ובפוקס למשל המידה שלי היא S/M
מגינים של רייס פייס גם מעולים אך במקרה הזה המידה שלי היא L
מקווה שעזרתי
בצלחה


חזרה לפורום