נושא: מגינים תאריך: 2/16/2011 7:45:00 AM
מחבר/ת: elad weizman
אני רוכב עם FOX והם ממש נוחים, אתה מכוון פעם אחת את הרצועות והסגירה היא עם תפסים מיוחדים , ממש נח ואין בעיה עם הסקוציםוכו´ בכל מקרה ממליץ למדוד מאחר ובפוקס למשל המידה שלי היא S/M מגינים של רייס פייס גם מעולים אך במקרה הזה המידה שלי היא L מקווה שעזרתי בצלחה
|