טקסט הודעת פורום
| 2/16/2011 7:57:00 AM |
|
נושא: את האמת .... תאריך: 2/16/2011 7:57:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
גם אם אנשים לא עונים לך בדיוק כמו שרצית, עדיין אפשר לשמור על תרבות דיון :)
תגובה כזו רק מאפשרת לאחרים שלא מסכימים עם דעתך, לא לענות :|
דני BCR
|
חזרה לפורום |
|
|