הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 8:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  "אני לא מבין בשביל מה אתם פה אם לא בשביל זה"???
נושא: "אני לא מבין בשביל מה אתם פה אם לא בשביל זה"??? תאריך: 2/16/2011 8:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לדעתי זו התנשאות, ולדעתי אתה מרשה לעצמך בדיוק את אותה התנהגות שאתה פוסל אצל האחר. במה אתה עדיף עליו?


ואענה לך ישירות לשאלתך המתנשאת - לא יכול ולא מתכוון לדבר בשם אחרים, אבל אני כאן בשביל הכיף הפרטי שלי, כדי להחליף חוויות, דעות ומידע עם אחרים שעוסקים בספורט האהוב עלי. לא באתי כדי לשרת אף אחד (ולא לחסוך לך 100ש"ח), ואני מביע את דעתי גם אם לא התבקשתי - זו המשמעות של פורום.
נכון שלא תמיד כולם אוהבים את התגובות שלי, ויש לי גם טעויות - ועל כך מעירים לי או מתקנים אותי כשמוצאים לנכון. לפעמים אני מתנצל על טעות (טכנית או אישית) ולפעמים עומד על דעתי בניגוד לדעתו של האחר. גם זו התנהלות בריאה של פורום.

יום טוב וגשום לכולם


חזרה לפורום