נושא: מי שפותח את תשובתו ב"אבל אפילו לא הסתכלתי בקישור" תאריך: 2/16/2011 9:14:00 AM
מחבר/ת: ליאור
הוא זה שמתנשא. אני קורא את התשובות שלך בעניין רב וגם אם היית ממליץ לי בכל זאת למדוד לא היית פותח את התשובה במשפט הזה. אני צודק? ואני מתנצל אם פגעתי בך או בשאר חברי הפורום עם המשפט שציטטת.
יחד עם זה תבין-כשאני לא מבין משהו אז אני שואל אותך ואת כולם כדי לקבל תשובה או להחכים טיפה יותר. אני לא שואל כדי שירדו עלי ויגידו "אבל אפילו לא הסתכלתי בקישור". אני יודע שעדיף למדוד וגם ציינתי שאני מעדיף שלא למדוד אז בא מישהו ואמר לי: אתה לא חכם מספיק. אתה בכלל לא צריך לשאול את השאלה הזו...ועוד שם את הדמויות שמוציאות לשון או לא יודע איך קוראים לזה. - זה לא מתנשא??? זה לא מעליב??? איך אני אמור להגיב? להגיד "סליחה, אתה צודק"? רק בגלל שהשם שלו באדום אני צריך לסתום את הפה ולהתנצל???
ושוב, אני מתנצל אם פגעתי במישהו. סה"כ רציתי עצה מבעלי נסיון
|