נושא: קשה לי לסתום את הפה תאריך: 2/16/2011 9:46:00 AM
מחבר/ת: r t
אני חייב לומר שהמון פעמים נעזרתי מאוד בניסיון והידע של כל המגיבים דלעיל שהנתינה היא ערך בחיים שלהם ודי לחכימה. באשר לשאלה , אני באופן אישי קונה הכל כולל הכל מיד 2 , עם טיפה חפרנות אפשר למצוא דברים במצב חדש (או חדש כפשוטו) או קרוב מאוד לזה ב 40-50% מהמחיר המקורי וגם למדוד וגם לראות מי המוכר , וכל זה בלי מכס משלוח וכל שאר העלוקות. ולא פחות חשוב לדעתי - עזרת למישהו אחר למכור מה שהוא לא צריך. יש בזה חדוות יצירה שרווח ברור בצידה וגם טיול עם האישה מהבית אל המוכר וסליחה אם שכחתי איזה יתרון נוסף ישר כח לצחי על התגובה הבוגרת :) ;) :D :p :laugh: :| :( :(( :mad: :o :cool: :suss: :rolleyes: :eek: :confused: :rating: :giveFinger: :dead: :night:
|