נושא: חס וחלילה לסתום את הפה בגלל שהוא אדום תאריך: 2/16/2011 9:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
האדום בא לציין שהוא מנהל פורום - מה שמעמיס עליו יותר חובות, ובכלל לא זכויות.
צחי יודע היטב להתבטא, אבל אסנגר עליו - מתוך הכרות רבת שנים מעל דפי הפורום (לצערי עדיין לא נפגשנו :( ) אני מאמין שהוא לא התכוון להתנשא או להטיף, אלא להסב את תשומת לבך למשהו שנראה לו חשוב. אולי הניסוח לא היה מושלם, אבל לדעתי פשוט מדובר באי-הבנה, ואני שמח שהעניין מאחורינו.
המשפט האחרון ההוא באמת היה לא מנומס, והתנצלותך מתקבלת :cool:
ועוד דבר אחרון, לכולם - אם מישהו עונה לכם בצורה לא-עניינית או פוגעת, אשמח אם התגובות למישהו כזה תהיינה כן ענייניות, ואם אתם פגועים ומרגישים שנסחפתם - תשאירו לי הודעה פרטית. היד שלי מאוד קלה במחיקת הודעות פוגעניות, אבל בדרך כלל הפוגעים פשוט לא מודעים לזה שהם פוגעים, וצריך רק להסב את תשומת ליבם.
יום גשום ונפלא לכולם
|