טקסט הודעת פורום
| 2/16/2011 9:56:00 AM |
|
נושא: תודה עמית תאריך: 2/16/2011 9:56:00 AM
מחבר/ת: ליאור
רק להבהיר שלא כעסתי שהוא לא פתח את הקישור אלא שהוא התייחס לזה בצורה פוגעת (אני נפגעתי. לא יודע מה מישהו אחר היה מבין מהמשפט שלו). זה בסדר לא לפתוח קישור וזה בסדר להמליץ למדוד אבל יש דרך פחות מזלזלת לעשות את זה...
|
חזרה לפורום |
|
|