טקסט הודעת פורום
| 2/16/2011 10:21:00 AM |
|
נושא: יאללה סולחה תאריך: 2/16/2011 10:21:00 AM
מחבר/ת: ליאור
צחי אני מבין את הרצון שלך לעזור וליעץ. נפגעתי (בכנות) מהדרך בה ניסית להסביר את עמדתך ועל כן לא חסכתי. אם פגעתי בך או במישהו (איתן?) בפורום הזה-לא זו היתה הכוונה ולכן אני מבקש להתנצל בפניך ובפני כולם
|
חזרה לפורום |
|
|