טקסט הודעת פורום
2/16/2011 12:05:00 PM
צחי בר סלע
בבקשה. הכנת באש גארד.
נושא:
בבקשה. הכנת באש גארד.
תאריך:
2/16/2011 12:05:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
ותודה על הניעור שהודעתך גרמה לי והביאה ליצירת המגן.
http://www.harim.co.il/articles/1495/ייצור-באש-גארד-במהירות-הבזק.htm
חזרה לפורום