הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 12:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אין בעיה
נושא: אין בעיה תאריך: 2/16/2011 12:16:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

וגם אני מתנצל על חלקי בפרשה.

כתבתי למטה גם כמה קשה לכתוב המון בפורום בלי להעליב אף פעם. באמת ובתמים שאני משקיע בלהיות פוליטיקלי קורקט, ואני שוב מתנצל על כשלוני במקרה זה.



חזרה לפורום