טקסט הודעת פורום
| 2/16/2011 12:16:00 PM |
|
נושא: אין בעיה תאריך: 2/16/2011 12:16:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
וגם אני מתנצל על חלקי בפרשה.
כתבתי למטה גם כמה קשה לכתוב המון בפורום בלי להעליב אף פעם. באמת ובתמים שאני משקיע בלהיות פוליטיקלי קורקט, ואני שוב מתנצל על כשלוני במקרה זה.
|
חזרה לפורום |
|
|