הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  איך אפשר סולחה בלי....
נושא: איך אפשר סולחה בלי.... תאריך: 2/16/2011 3:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

טוב, נו, אני שמח שכולם שמחים.
גם יום גשום - מה עוד צריך ישראלי כדי להירגע לפני חוג קאראטה?


חזרה לפורום