טקסט הודעת פורום
2/16/2011 3:37:00 PM
איתן ברמן
איך אפשר סולחה בלי....
נושא:
איך אפשר סולחה בלי....
תאריך:
2/16/2011 3:37:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
טוב, נו, אני שמח שכולם שמחים.
גם יום גשום - מה עוד צריך ישראלי כדי להירגע לפני חוג קאראטה?
חזרה לפורום