הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יותם גרין עם תוכן  אני כרגע
נושא: אני כרגע תאריך: 2/16/2011 5:12:00 PM
מחבר/ת: יותם גרין

החלפתי ל
scwalbe smart sam
2.1 מאחורה, 2.25 מקדימה, יכול להגיד לך שמרכיבה וחצי (שזה עוד לא מספיק זמן כמובן) יש להם אחיזה טובה מאוד והם מתגלגלים מהר.
לפני זה היה לי Geax Saguaro במידה טיפה יותר קטנה, טיפה יותר מהירים אבל בלי אחיזה בכלל..


חזרה לפורום