הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/16/2011 8:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  בעיה במעביר האחורי, עזרה בבקשה..
נושא: בעיה במעביר האחורי, עזרה בבקשה.. תאריך: 2/16/2011 8:54:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

שלום לכולם!!

בזמן האחרון יש לי בעיה במעביר האחורי, כל פעם שאני מפעיל כוח בדווש לדוגמא: בעליות או בתחילת דיווש בהילוך גבוה, המעביר מתחיל להיתקע/סתם להעביר הילוך/משמיע רעש של עומס (קצת קשה לי לתאר מה קורה בדיוק).
המעביר מכוון, שאני מעביר הילוכים בדיווש "רגיל" זה עובר חלק..

1)יכול להיות שהשרשת ישנה מידי?? (אפרופו שרשרת, איך יודעים שהיא כבר בלויה??)
2)אני יודע שאם ההילוכים "קופצים" מספיק להחליף כבל ומוביל, זה יעזור לי גם במקרה הזה???

תודה מראש על עזרתכם....
:cool:


חזרה לפורום