הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/18/2011 9:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  רכיבה עם קליטים
נושא: רכיבה עם קליטים  תאריך: 2/18/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

כל הכבוד ! וכן , גם אני נפלתי בפעם הראשונה :) אבל היום אני לא רואה את עצמי רוכב לא מחובר בכל קטע טכני ביותר . הניתוק בא באופן עצמאי ואני אפילו לא חושב על כך . אם נופלים אז נופים ואין לזה קשר לחיבור
כמה המלצות :
1. קלטים : יש קליטים שנקראים קביקרליז - זה קלטים מיוחדשים לניתוק בכל מצב . הם קצת מעוכלים בפינות ובאים בצבע כסף . http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=961
2. תבצע כיוון פדלים למינימום תפיסה ע"י ברגים צדדים . כך יהיה לך קל יותר להתאמן
3. המלצה שלי לפדלים רחבים מדגם SHIMANO 647 אחיזה הרבה יותר טובה .
תענה !


חזרה לפורום