נושא: רכיבה עם קליטים תאריך: 2/18/2011 9:53:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
כל הכבוד ! וכן , גם אני נפלתי בפעם הראשונה :) אבל היום אני לא רואה את עצמי רוכב לא מחובר בכל קטע טכני ביותר . הניתוק בא באופן עצמאי ואני אפילו לא חושב על כך . אם נופלים אז נופים ואין לזה קשר לחיבור כמה המלצות : 1. קלטים : יש קליטים שנקראים קביקרליז - זה קלטים מיוחדשים לניתוק בכל מצב . הם קצת מעוכלים בפינות ובאים בצבע כסף . http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=961 2. תבצע כיוון פדלים למינימום תפיסה ע"י ברגים צדדים . כך יהיה לך קל יותר להתאמן 3. המלצה שלי לפדלים רחבים מדגם SHIMANO 647 אחיזה הרבה יותר טובה . תענה !
|