הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/19/2011 10:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  מצטרף להמלצה :)
נושא: מצטרף להמלצה :) תאריך: 2/19/2011 10:14:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

לדעתי עדיף על קנדה נבגל כאחורי -- גלגול מהיר יותר, אחיזה דומה ושחיקה איטית יותר.

שים לב ש Maxxis High Roller 2.1 מקביל מבחינת הרוחב שלו ל Kenda Nevegal 1.9.


חזרה לפורום