טקסט הודעת פורום
| 2/19/2011 10:14:00 AM |
|
נושא: מצטרף להמלצה :) תאריך: 2/19/2011 10:14:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
לדעתי עדיף על קנדה נבגל כאחורי -- גלגול מהיר יותר, אחיזה דומה ושחיקה איטית יותר.
שים לב ש Maxxis High Roller 2.1 מקביל מבחינת הרוחב שלו ל Kenda Nevegal 1.9.
|
חזרה לפורום |
|
|