נושא: קליפלס תאריך: 2/19/2011 12:13:00 PM
מחבר/ת: ערן סיבוני
הי,
ראשית כל תודה. היום יצאתי לרכיבה רצינית ראשונה עם הקליפלס. עשיתי את דרך בורמה, כ21 ק״מ עם עליות מאוד קשות. היה מצוין, התחברות והתנתקות פשוטים ובלי נפילות..
החלק הכי קשה זה רק לזכור שאתה מחובר אבל זה בטח יגיע עם הזמן. אני לא יודע להגיד אם יש שיפור כי זו פעם ראשונה בבורמה אבל הרכיבה היתה רצופת עליות ונראה לי שעם פלאטים הייתי נשפך מהר.
אני עוד צריך ללמוד איך מבצעים את פעולת המשיכה כי זה לא כל כך טבעי (מה גם שקבוצת השרירים של המשיכה לא ממש מאומנת עדיין..)
זהו, היה נחמד, בעוד כמה שבועות נדע אם היה שווה או לא :-)
תודה, ערן
|