נושא: שדרוג אופניים קיימות - סטם קצר יותר תאריך: 2/19/2011 9:40:00 PM
מחבר/ת: מתן גרביץ
התחדשתי לא מזמן באופניי ש"מ KONA DAWG DELUXE וכבר התחלתי לשדרג :rolleyes: החלפתי כידון לרחב יותר (710-20 של FUNN משומש) וגריפים של ODI שהיו שיפור מאוד משמעותי בשבילי.
כרגע ממה שנראה, אני יצטרך לקצר קצת את הסטם הנוכחי (90) למשהו קצר יותר ואולי עם יותר רייז. אני רוכב סינגלים - משהו בין XC ל AM בלי קפיצות כרגע (לפחות עד שארכוש מגינים ואלמד להיות קצת יותר טכני) ואני מתלבט לגבי אורך הסטם, האופניים מידה 18 ואני בערך 176-7 והייתי שמח לקבל המלצות.. אני יודע שזה משהו מאוד אינדיבידואלי אבל האם ל"קונפיגורציית AM" סטם 50-60 מ"מ יהיה קצר מידי? וכמה רייז? אשמח גם לקבל המלצות לדגמים שנמכרים בארץ/CRC או יד שניה אם מישהו שמוכר :)
תודה
|