נושא: תודה על התשובה + מידות תאריך: 2/20/2011 10:53:00 AM
מחבר/ת: מתן גרביץ
היי איתן, תודה על התשובה. לגבי הכידון - לא יצא לי לרכב הרבה לפני שינוי הכידון (30 ק"מ בערך) אבל עם הכידון הרחב יותר אני מרגיש הרבה יותר בטחון בירידות והתחושה הכללית השתפרה.. הכידון המקורי היה 660 מ"מ, הנוכחי 710.
לגבי המידות - אני מצרף פה את המידות שמצאתי באינטרנט. איך אמורים לחשב את האורך הרצוי?
ולגבי הרייז, מה האידיאל?
|