נושא: עוד קצת מניסיוני תאריך: 2/20/2011 11:54:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
נכון, תמיד יש את הנפילה הראשונה של לא שמתי לב...
לי היתה נפילה עוד קודם. לא חכם במיוחד, רכבתי מחיפה לסינגל טרק בית אורן (דרך נחל כלח :cool: ) , קניתי פדלים+נעליים וחזרתי ברכיבה (דרך נחל כלח.... :eek: ). באחר ממעברי האבנים כמעט נפלתי לתהום. מה שהחזיק אותי זה שיח והנעליים....
בנוגע ללימוד משיכות: חוץ מעליות מונוטוניות קשות של שטח (המתבצעות בישיבה) , אפשר למשוך בעמידה בהילוכים קשים/מהירים, בעליות (מונוטוניות) בשיפוע קל המתאימות לרכיבות כביש.
משיכות בעמידה מאפשרות לתת כוח דחף חזק ביותר, ותוך כך ניתן לתמרן את האופניים ולעבור מעברי סלעים אשר קשה עד מאוד לעבור ללא חיבור.
אגב, היתה תקופה שעשיתי ספינינג, הספינינג לימד אותי לעמוד ולמשוך, מה שנתן לי אח"כ הנאה מרובה מאוד בשטח.
ובנוגע לאימוני חיבור/ניתוק: מה אחוז הנפילות שלך בעליה ביחס לירידה? אני נוטה "ליפול" ( = להוריד רגל) הרבה יותר דווקא בעליה, מה שמלמד ניתוק מהיר בנפילות שהן בד"כ איטיות, ובמהירות איטית.
לדוגמה: אתמול הורדתי רגל כמה פעמים בעליות, בכמות סבירה. כל פעם כזו זה "אימון ניתוק". אבל גם אתמול התרסקתי בירידה, מה שלא קורה לי הרבה (בגלל פחדנות... ) ובכלל לא שמתי לב לניתוק.
|