טקסט הודעת פורום
2/20/2011 2:14:00 PM
נתי נתנאל
קצת הגיון....
נושא:
קצת הגיון....
תאריך:
2/20/2011 2:14:00 PM
מחבר/ת:
נתי נתנאל
אם הוא היה בבדיקה אצל אגנטק שהם היבואנים הרשמיים של פולאר והם אומרים שהמשדר אינו בר תיקון, אז כנראה שאי אפשר לתקן אותו....
חזרה לפורום