הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/20/2011 2:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  קצת הגיון....
נושא: קצת הגיון.... תאריך: 2/20/2011 2:14:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

אם הוא היה בבדיקה אצל אגנטק שהם היבואנים הרשמיים של פולאר והם אומרים שהמשדר אינו בר תיקון, אז כנראה שאי אפשר לתקן אותו....



חזרה לפורום