נושא: בטח נכון, אבל לא תמיד תאריך: 2/20/2011 2:39:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כנראה שלא יהיה מנוס מלקנות חדש. ואתה (נתי) בטח מכיר את אגנטק טוב ממני, כי אני לא מכיר.
בעצם, אני לא מכיר את אגנטק בכלל ואת השירות שלהם בפרט, אבל נתקלתי לא מעט ביבואנים שמעדיפים (ולא ממש לטובת הלקוח) למכור חדש במקום לתקן את הישן.
יש דוגמה מצויינת: כל חברות הסלולר.
ועוד אחת: לחבר שלי היה שעון של Tissot, ששווה למעלה מ 2000$. השתחרר לו מחוג ואמרו לו שלא שווה לתקן. הלו?!?! התחלקתם על השכל?
ולא חסר עוד. ניסיתם לתקן מצלמה?
יבואנים הרבה פעמים אוהבים לנצל את כוחם. :mad:
|