הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/20/2011 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  אז אני אכן מכיר את אגנטק טוב
נושא: אז אני אכן מכיר את אגנטק טוב תאריך: 2/20/2011 3:01:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

אבל זה לא משנה כי אם נחפש ביקורות עליהם באינטרנט נמצא כי לפחות 85% מהלקוחות מרוצים מהשירות ומאמינות החברה.

אני למשל שלחתי שעון להחלפת רצועה על שם אבי כדי שלא ידעו שזה שעון שלי החליפו את הרצועה ובטעות לא שמו את הרצועה הישנה בחזרה.
פניתי אליהם וקיבלתי רצועה חדשה נוספת ספייר כפיצוי.


ואגב מצלמות, אני במקצועי בכלל צלם אז תיקנתי מצלמות ועדשות לא פעם ולא פעמיים ומצלמות ועדשות שעולות פי 5-6 מהממוצע..
שהלכתי ליבואן הראשי אף אחד לא ניסה לעשות עלי קומבינה...
במעבדות פרטיות זה אכן קרה..


חזרה לפורום