נושא: SH56 תאריך: 2/20/2011 6:12:00 PM
מחבר/ת: ערן סיבוני
ניר תודה,
בהמשך להמלצתך רכשתי היום זוג קליטים SH56 וכבר הספקתי לנסות אותם. אין מה להגיד - מסכים עם כל מילה שכתבת!
ההרגשה אחרת לגמרי אחרת - הביטחון שהקליטים הללו מעניקים לרוכב הוא אדיר. בדקתי אותם בכל מיני מצבים - החיבור והמשיכה מצוינים, גם בעת הקפצה של הגלגל האחורי לא היה ניתוק - אבל ברגע שאתה רוצה להוריד רגל - מספיקה תנועה קלה (!) הצידה והם משתחררים.
לדעתי, ואני יודע שיש כאלו שלא יסכימו איתי - זהו הקליט למתחילים בעולם הקליפלס!
לו רק היה לי אותם ביום חמישי האחרון הייתי נמנע מהנפילה ומהמכה העזה שקיבלתי ואותה אני מרגיש עד עכשיו :-( אבל כנראה שזהו שכר הלימוד שלי...
אז שוב המון תודה,
ערן
|