נושא: בהמשך תאריך: 2/20/2011 6:27:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
דבר ראשון, אין לי ניסיון עם מולטי רליס.
אבל, אפילו הרגילים עלולים להשתחרר כאשר משתוללים על הפדלים :)
לאחר הפנמת את העניין (כמו שולד אמר, החלשת בורג התפיסה) מומלץ לחזק את הבורג. כאשר הגוף מנוסה בשחרור, השחרור ייעשה. תאמין לי שבנפילה הגוף לא יחסוך באנרגיית שחרור ;) בעליות (גם קשות מאוד) לא טכניות, לומדים למשוך תמיד ישר בלי לנתק אבל כאשר מטפסים סלעים ואבנים, מבאס שיש שחרור לא רצוני. זו הורדת רגל כמעט וודאית (ולאו דווקא לצד המשוחרר :rolleyes: )
|