טקסט הודעת פורום
2/20/2011 9:46:00 PM
סבסטיאן אלטהיים
תפרט קצת
נושא:
תפרט קצת
תאריך:
2/20/2011 9:46:00 PM
מחבר/ת:
סבסטיאן אלטהיים
איזה שנתון, מה המפרט המקורי, מה המצב שלהם אם יש חלקים משוחררים או משהו
ואם אתה גמיש בשביל אנשים שבאים עד אליך
חזרה לפורום