נושא: המלצה תאריך: 2/21/2011 1:50:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
האם מדובר בדגם הזה עם המפרט הזה:
http://www.konaworld.com/bike.cfm?content=abra_cadabra
אם כן המפרט מעולה:
מזלג מצויין, בולם אחורי מצויין, גלגלים מעולים(ברמה גבוהה מאוד) ובלמים ומערכת הנעה טובה מאוד
אם נוח לך ומתאים לך במחיר אני הייתי הולך על זה
לי אישית אין ניסיון עם השילדה הזו אך אתה טוען שהשילדה מתאימה לך.
מבחינת יתר הדברים חוץ מהשילדה מדובר לדעתי האישית במפרט מעולה.
תוכל לקרוא REVIEWS:
http://www.mtbr.com/cat/bikes/allmtn-full-suspension/kona/abra-cadabra/PRD_445589_1547crx.aspx
http://www.thebikelist.co.uk/kona/abra-cadabra-2011
בהצלחה בתקווה שעזרתי
עמיר פלד
|