הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2011 8:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי שמש עם תוכן  נזילה מבולם קדמי.
נושא: נזילה מבולם קדמי. תאריך: 2/23/2011 8:21:00 AM
מחבר/ת: קובי שמש

קיבלתי אופני זנב קשיח ששכבו במחסן מספר שנים. האופניים מצוידות בבולם מסוג rockshox judy. לאחר מספר רכיבות קצרות התברר שיש נזילת שמן מהזרוע הימנית של הבולם. מה צריך לעשות? להחליף אטמים או לשפץ?



חזרה לפורום