טקסט הודעת פורום
| 2/23/2011 8:21:00 AM |
|
נושא: נזילה מבולם קדמי. תאריך: 2/23/2011 8:21:00 AM
מחבר/ת: קובי שמש
קיבלתי אופני זנב קשיח ששכבו במחסן מספר שנים. האופניים מצוידות בבולם מסוג rockshox judy. לאחר מספר רכיבות קצרות התברר שיש נזילת שמן מהזרוע הימנית של הבולם. מה צריך לעשות? להחליף אטמים או לשפץ?
|
חזרה לפורום |
|
|